2013. január 20., vasárnap

Heti helyzetjelentés

Sziasztok!

Úgy döntöttem abbahagyom a Week end bejegyzések írásását, hiszen ha történik valami érdekes azt úgyis megírom másképp. Már nagyon rég írtam ilyen témában, úgyhogy ez most egy kicsit hosszabb bejegyzés lesz. Kedden megkaptuk a félévit, és ahhoz képest, hogy ez az első évem ebben a suliban egész jó lett. Csak fizikából és matekból lettem négyes, bár ez is lehetett volna 5-ös. Végül is ez is jó, csak az fizikával az a bajom, hogy egyszerűen nem érdekel, nem tud lekötni. Az öcsém bezzeg imádja a tárgyat és még jó is belőle.
Csütörtökön voltunk moziban az osztállyal, ahol a Pi életét néztük. Már megint.
Pénteken rövidített óráink voltak, mert felvételi volt délután a suliban. Bár még a rövidített órákat sem tudták megtartani végig, mert 12-kor bemondták a hangosba, hogy valami riasztást adtak ki és mindenkit haza kell küldeniük.
Tegnap korizni voltam a barátnőimmel, nagyon jó volt.

U.i: A héten jött haza anya unokatesója Amerikából és megkaptam a Taylor Swift CD-t. Egyszerűen imádom!

#RED
Alsós koromban a kedvenc könyvem volt, most olvastam a folytatását. :)
Kori...
Hófehér és a Vadász.
 
 
Nektek hogy telt a hetetek?
Dorothy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése