2013. február 11., hétfő

Innovations

Sziasztok!
Az előző bejegyzést töröltem, mert nem éreztem egésznek és nem éreztem elég jónak ahhoz, hogy itt hagyjam a blogon.

Most már jobban vagyok és újult erővel kezdek neki, hogy most már sokkal rendszeresebben, jobban és gyakrabban tudjak írni. (Lehet hogy nem fog teljesülni, de azért próbálkozom.)

Tervek:
Arról már régebben is írtam, hogy szeretnék más témákban is írni, nem csak magamról. A terveim között mindenképpen szerepel a több divat, valamint a képek. Nem a weheartit-ről vagy tumblr-ről leszedett képek, hanem a saját képek. Mindenképpen szeretném gyakorolni a fotózást, hogy jobban menjen. A Week end bejegyzéseket már régebben töröltem, hiszen azok már szinte csak ilyen kényszerbejegyzések voltak, hogy legalább legyen valami a blogon.

Miről legyen bejegyzés? Miről szeretnétek olvasni?
Dorothy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése