2012. december 8., szombat

Wish list

Sziasztok!

Egy héttel ezelőtt hivatalosan is beköszöntött a tél, amit én személy szerint nagyon imádok. A hó, a forró csoki és a karácsonyi hangulat... Szerintem az egyik legjobb időszaka az évnek.

Én körbenéztem a neten, be tudnék szerezni magamnak ezt-azt. Nem hosszú a lista, mivel most nincs nagyon sok dologra szükségem ruhák és kiegészítők terén. Majd még körbenézek az Alexandrában is a könyvek között.

H&M - 2490-,
Kötött kesztyű
Már nagyon régóta vágyok egy ilyen kesztyűre. Egyszerű, meleg és mindenhez felvehető.
H&M - 7990-,
Blézer
Minden nőnek szüksége van egy fekete blézerre. Igen tudom, de nekem még nincs pont ezért szeretnék már egyet, hiszen bármilyen ruhával jól kombinálható, viszont te is igazíthatod a saját egyéniségedhez.
H&M - 1990-,
Snood
A harmadik kívánságom nem más, mint egy snood sál. Nekem nagyon tetszik, bármivel kombinálható és feldobja az aktuális öltözéked. Egyértelműen feketét szeretnék az előbb említettek miatt.
+
Walmart - $ 13.88 - kb. 3040 ft
CD
Az utolsó és legnagyobb kívánságom pedig egy Taylor Swift CD. Bár ez nem ruha vagy kiegészítő, de én mégis feltettem a listára. Annyira imádom ezt a csajt, hihetetlenül jól énekel, szimpatikus és nagyon jó ember is. Magyarországon sehol nem találtam meg a CD-t, ezért van átszámítva dollárból forintba. Azért remélem, hogy megkapom, mert anyu unokatesója Amerikában él és jön haza karácsonykor.
 
 Újdonság: Mostantól Twitteren is követhettek.
 
Ti mit kértek/kértetek karácsonyra?
Dorothy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése