2012. december 9., vasárnap

Week end 5.

Sziasztok!

Wow, ez már az ötödik Week end bejegyzésem. Elég zsúfolt volt a hetem és az elkövetkező két hét még eseménydúsabb lesz. Kedden osztályfotózás volt, szerdán korizni voltunk, csütörtökön meg jött a Mikulás. Plusz egész héten gyakoroltuk az osztályműsort, díszletet csináltam a jövő heti sulis rendezvényre, ami pénteken és szombaton egész napos. Nagy szabású esemény lesz, minden osztály műsort készített, amit jövő hét pénteken és szombaton bemutatnak, és feladatok is lesznek amikre embereket kell küldeniük az osztályoknak. Mondjuk én még új vagyok ebben, hiszen idén kezdtem a suliban, de a jövő heti Week end bejegyzésben már biztos részletesebben is be tudok majd számolni róla.
Kori ♥
 
Nyami...

Még a hét elején készült...

Mikulásvirág
 Én már nagyon karácsonyi hangulatban égek. ♥
 
Nektek hogy telt a hetetek? (Légyszi írjatok hozzászólást akármelyik bejegyzéshez, hogy tudjam hogy legalább olvas valaki!)
Dorothy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése