2012. december 3., hétfő

Week end 4.

Sajnálom, hogy nincs időm írni, de annyira sokat kell tanulni. Pedig annyi ötletem van, de valahogy sehogy sem tudok hozzákezdeni. Talán ezt hívják alkotói válságnak. Azért remélem a Week end bejegyzésekkel mindig tudok majd jönni.
Hetemről csak annyit mondok, hogy dögunalom. És a szombati iskola! Kikészítő volt. Az egyetlen jó dolog talán vasárnap következett be, amikor elkezdett esni a hó. (♥)  Hétvégén (már azon az egynaposon) feldíszítettük a házat kívül, belül, úgyhogy engem már rendesen elért a karácsonyi láz.
Tegnap döbbentem rá, hogy már csak 14 napot kell iskolába járni idén. Ennek csak én örülök?
Elkezdtem nézni a 6. évadot
Csak én imádom ennyire ezt a nőt? (♥)
 

Vasárnap megnéztem a Men In Black 3-at
Még 21 nap...
 Nektek hogy telt a hétvégétek?
Dorothy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése