2012. november 28., szerda

Week end 3.

Sziasztok!
Bocsánat, hogy csak most jövök poszttal, de a hetem annyira zűrös volt, hogy nem tudtam írni. Minden délután összeültünk a csapattal, gyakoroltunk az országos döntőre, úgyhogy nagyon hasznosan teltek a délutánjaim. A verseny szombat délelőtt volt Pesten, úgyhogy reggel elég korán kellet kelni, plusz még megtalálni az iskolát. Bár az egyiket (amelyikben az öcsém írta, mert ő is bejutott) könnyen megtaláltunk, azt amelyikben én voltam csak fél óra keresés után sikerült megtalálni. Maga a verseny jó volt, bár a feladatok elég nehezek voltak. De ehhez képest elég jól sikerült, bár a többiek jobbat vártak volna. A verseny után elmentünk anyával és a nagynénémmel vásárolni az Alee-ba, mert én mindenképpen szerettem volna magamnak egy új kabátot nézni. Jó volt, mert sikerült új kabátot vennem és még csomó mindent vettünk. (Mondjuk anya azt mondta néhányra, hogy tegyük el karácsonyra.) Vasárnap az Ikeában voltunk, de csak körbenéztünk nem vettünk nagyon semmit.
 
Beültünk egy kávézóba
Szeretitek Ellie-t? 
Még 26 nap van karácsonyig. Ki várja?
Nektek hogy telt a hétvégétek?
Dorothy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése