Kavarás / Csillagainkban a hiba / Demóna / Croodék / Várandósok - Az a bizonyos 9 hónap / Valentin nap / Őrült, dilis, szerelem / X-Men
Nem épp a legelgondolkodtatóbb filmeket néztem mostanában. A Kavarás szerintem kifejezetten jó lett, igazi kikapcsolódós film. A Csillagainkban a hiba egyszerűen fantasztikus volt, anyával végigbőgtük a filmet. Nem gondoltam volna, hogy ennyire visszahozzák a könyvet a filmben, de így lett. Zseniális film. A Demónát félve néztem meg, mert nem igazán kedvelem Angelina Jolie-t, de felülmúlta a várakozásaimat. Elle Fanning viszont borzalmasan játszott, az egész filmben csak mosolygott. De tényleg, semmi mást nem csinált. A Várandósok és a Valentin nap tipikus sablonsztori, happy end a vége, mindenki megkapja, amit akart. Olyan igazi csajos filmek. Az Őrült, dilis, szerelem vicces, főleg a vége. És ha másért nem, Ryan-ért megérte megnézni. :D Az X-Men-t kizárólag az öcsém kedvéért néztem meg. Nem életem legjobb filmje, talán a listából ez tetszett a legkevésbé. Ennyit fűznék hozzájuk, mivel nem vagyok túl nagy szakértő a témában, de ha érdekel valami, nyugodtan kérdezzetek. :)
óó ezek közül mindegyiket imádom (a Croodék és az X-Men-en kívül)! :)
VálaszTörlésEmma xx
http://iemmafashion.com/
Emma, el sem tudod képzelni, mennyire örülök a kommentednek. :) Egyébként nekem is mindegyik tetszett, bár az X-Men kicsit fura volt...
Törlés