2014. július 28., hétfő

Sorozatos tag

Sziasztok! 

Ez igazából egy 28 napos kihívás lenne, de tudom, hogy úgysem tudnám végigcsinálni, úgyhogy most szemezgetek a 28 kérdésből tag formájában.


1. Egy sorozat, amit bárcsak ne töröltek volna: Én kettőt mondanék, ha nem baj. Az egyik a Jóbarátok lenne, a másik pedig az Így jártam anyátokkal, ami bár kezdett ellaposodni, én akkor is imádtam. Vagy még talán a Secret Circle. Azt az elejétől néztem, és egy évad után törölték.

2. Egy sorozat, aminek bárcsak nagyobb lenne a nézettsége: Talán a Carrie Naplója.

3. Az örök kedvenc sorozatot: Itt is szintén kettőt mondnék. Az egyik a Gilmore Girls. Emlékszem mindig anyával néztük esténként, és arra vágytam, hogy olyan legyek mint Rory. A másik az Így jártam anyátokkal lenne. Gondolom értitek miért. :)

4. Egy sorozat, amit soha nem gondoltad volna, hogy szeretni fogsz, mégis szereted: A Pretty Little Liars. Annyira felkapott volt, azt hittem olyan, mint a TVD. De végül megszerettem.


5. Az a sorozat, aminek a függője vagy: Most éppen az Agymenők. Eszméletlen vicces sorozat.


6. A kedvenc férfi szereplőd: Egyértelműen Sheldon az Agymenőkből. 

7. A kedvenc párod egy sorozatban: Rachel és Finn a Glee-ből, és Sheldon és Amy az Agymenőkből.

8. Egy sorozat, amit tervezel, hogy megnézel: Downtown Abbey

9. A kedvenc sorozatszínésznőd: Alexis Bledel, aki Rory-t játszotta a Szívek szállodájában, és Alyson Hannigan, aki Lily-t játszotta a HIMYM-ben.

10. A kedvenc sorozatod legrosszabb epizódja (szerinted): HIMYM S9Ep23 és Ep24. Az Így jártam anyátokkal utolsó dupla epizódja  nekem egyáltalán nem tetszett, elég rossz lezárása volt szerintem a sorozatnak. (Aki látta, az igazoljon :) )

De ezeken kívül is rengeteg sorozatot szeretek: pl. Suburgatory, Kínos...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése