2013. szeptember 1., vasárnap

My Month

MY MONTH: AUGUST
 
A nyár utolsó hónapja abszolút jól telt, sok programom volt és élveztem.
 
Hónap elején egy barátnőmnél voltam 3 napig, nagyon jó volt, moziban is voltunk, ahol megnéztük a Nagyfiúk 2-t. Eszméletlen jó film, nagyon vicces, pont, mint az első. :)
Augusztus közepén Erdélyben voltunk. Eredetileg egy esküvő miatt mentünk, de egy hétig maradtunk,  kirándultunk. Mivel anyukám erdélyi nagyon sok ismerőssel találkoztunk, rokonokkal, barátokkal. 4 napig Kolozsváron voltunk, az esküvő is itt volt, de a Kolozsvári Magyar Napok keretében néhány koncertet is megnéztünk. Fantasztikus volt. A hét többi részében meg kirándultunk. :)  Szerintem az esküvő nem volt valami nagy durranás, alig ismertem a menyasszonyt, a vőlegényt meg pláne. De ehhez képest egész jól elszorakoztunk az unokatesókkal.
 
Nekem nagyon jól telt a nyaram, de holnap sajnos (vagy nem sajnos) kezdődik az iskola, úgyhogy szeretnék minden kedves olvasómnak vagy annak aki a blogra téved sikeres tanévet kívánni. :)
 
Dorothy










Kolozsvár
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése