2015. november 9., hétfő

Interview | iEmma


Sziasztok!

Most egy rendhagyó bejegyzéssel készültem nektek, ugyanis ma egy interjút olvashattok Istvánffy Emmával, a sikeres iEmma írójával. Biztos sokan ismeritek, nem véletlenül. Én két-három évvel ezelőtt bukkantam rá a blogjára, és egyből megfogott a stílusa, na meg az is, hogy ilyen fiatalon ilyen szuper blogot vezet. Emma egyébként rendkívül elhivatott, tavaly nyáron látható volt a Glamouronline-on, valamint nyáron gyakornok volt Tomcsányi Dórinál és a Nubunál is. Két kollekciót varrt, valamint ezeken kívül is rengeteg ruhát készített. Rendkívül irigylésre méltó lány, hiszen alig 17 évesen már ennyi mindent tett le az asztalra, és ez még nem minden. De nem is ragoznám tovább, hanem következzen az interjú!


Miért kezdtél el blogolni? 
10-11 évesen kezdtem blogolni, akkoriban még nem igazán voltak céljaim vele, arra használtam, hogy a ruhaterveimet lefotóztam és megosztottam rajta. A blogok abban az időben kezdtek el népszerűsödni, de még korántsem volt ennyi divatblog, mint napjainkban. Én Le Blog De Betty-t és Tavi Gevinson-t olvastam, és ők inspiráltak.
Milyen szavakkal tudnád leírni a stílusod? 
Ez egy nehéz kérdés, mivel folyamatosan változik a stílusom. Szeretek különböző mintákat, textúrákat, stílusokat keverni, szeretem az elegánsabb összeállításokat, de a sportos és kicsit vagányabb szetteket is gyakran viselem.
Milyen érzés, hogy ennyien olvassák a blogodat?Az utcán is fel szoktak ismerni?
Fantasztikus érzés, hogy ennyi olvasóm van! Persze híresnek nem mondanám magam, szóval az utcán nem ismernek fel lépten-nyomon, viszont különböző eseményeken gyakran jönnek oda hozzám olvasóim. Olyan mondjuk történt már, hogy a H&M-ben megszólított egy lány, és kért egy autogramot, az nagyon cuki volt! :) Illetve ami engem kifejezetten meglepett, hogy fesztiválokon (Sziget, VOLT) az elmúlt két évben rengetegen "ismertek fel", és köszöntek, vagy mondtak néhány kedves szót a blogomról. :)


Divattervezőnek készülsz. Hol szeretnél majd továbbtanulni?
Pillanatnyilag a terv külföld, én legszívesebben Angliában vagy Skóciában tanulnék tovább.
Mik a jövőbeli terveid a bloggal kapcsolatban? Akkor is folytatnád a blogolást, ha teljesülne az álmod, és divattervező lehetnél?
Nem tervezem abbahagyni a blogomat a közeljövőben, sőt, klassz lenne, ha folytatni tudnám akkor is, amikor már ruhatervezőként dolgozom. Persze a tartalom biztosan változna, inkább napló-szerű, inspirációs blog lenne.
Mi volt a legnagyobb/legjobb élményed a bloggal kapcsolatban?
Hmm, erre nem tudom a választ. Annyi szuper élmény ért már a blog indulása óta, hogy képtelen vagyok választani!


A magyar divatblogokról mi a véleményed?
Főként külföldi blogokat olvasok, de vannak kedvenceim a hazai bloggerek közül is. Szeretem a The Sense-t, a Mes Memos-t, a Fifty Pairs Of Shoes-t, a Chloe From The Woods-t, és még sorolhatnám.
Mit csinálsz legszívesebben, amikor nem blogolsz?
Imádok varrni, ruhákat tervezni, festegetni, olvasni, sorozatokat nézni, és a barátaimmal, családommal is sok időt töltök.
Vannak olyan hírességek akiknek a stílusát inspirálónak tartod?
Emma Watson, Lily James,Chloe Moretz és Alexa Chung stílusát is nagyon inspirálónak tartom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése