2015. augusztus 27., csütörtök

Back to school | Haul


Sziasztok!

 Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én alig hiszem el, hogy jövő hét kedden újra elkezdődik az iskola. "Szerencsére" nekünk már ezen a héten is be kellett menni, ugyanis novemberben lesz egy kórusverseny, amire nagyon fel kell készülnünk, ezért hétfőtől csütörtökig, 9-12-ig az iskolában voltunk, és énekeltünk. Visszatérve az eredeti témához, igazából szeretem a sulikezdést, az első 1-2 hetet. Emlékszem, amikor bekerültem a gimibe (még hetedikesként), nagyon jó volt az első hónapunk. Ismerkedtünk a tanárokkal, kirándulni, terepgyakorlaton, gólyatáborban voltunk. Szóval, aki most kezdi a gimit (akár hetedikesként, akár kilencedikesként), annak biztos felejthetetlen lesz a következő hónap.
A tanévkezdésben kedvencem az, amikor elmegyünk új füzeteket, tanszereket vásárolni. Olyan jó érzés szebbnél-szebb füzetekbe írni az új tollaiddal, az első oldalakon megpróbálni gyöngybetűkkel, aztán ahogy halad előre az év, egyre jobban nem érdekel, hogy milyen szép, csak az, hogy le tudd írni, amit a tanár diktál. 

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Bocsánat, hogy csak most válaszolok, de nem vettem észre, hogy írtál. :(

      Egyébként a cipő a Zarából van, pontosabban a gyerekosztályról. Még nyáron vettem a leárazások idején, és meglepetésemre volt belőle egy 38-as is. :)

      Törlés