2015. január 24., szombat

Movies what I watched #4

A galaxis őrzői / Szemfényvesztők / Káprázatos holdvilág / A beavatott / Az éhezők viadala: Kiválasztott - 1.rész / A leleményes Hugo / A könyvtolvaj / A közösségi háló

A téli szünetben volt időm egy kicsit pihenni, ezeket a filmeket is akkor néztük meg.
Azt kell, hogy mondjam, hogy én A galaxis őrzőitől jobbat vártam. Viccesnek vicces volt, de egyébként a szereplők elég bénák voltak. Nagy elvárásokkal indultam neki, hiszen nagy kasszasiker lett, de nekem mégsem tetszett. A Szemfényfényvesztőket a TV-ben néztük meg, és ennél jobb filmet még nem láttam a TV-ben. Nekem nagyon tetszett, a trükköket nagyon jól vitelezték ki, a színészek is nagyon jók voltak, a történet vége pedig nagyon meglepő volt. Nem volt tele közhelyekkel, sosem tudtad, hogy mire számíthatsz. A Káprázatos holdvilág nagyon jó volt, nekem nagyon tetszett. Woody Allen, 20-as évek, Dél Franciaország és Emma Stone. Kell ennél több? A beavatott számomra pozitív csalódás volt, azt hittem valami újabb Hunger Games-szerű film, de nem így lett. Sőt, megkockáztatnám, hogy ez még az Éhezők viadalánál is jobban tetszett. Aki még nem látta, az sürgősen nézze meg. És most következzen a - már említett- Éhezők Viadala 3/1. Tetszett, bár nem volt olyan izgalmas, mint az előző kettő. Gondolom, majd az utolsó részben pótolják ezt. Ezen kívül nagyon jó volt, sőt fantasztikus, bár a vége megint olyan lezáratlan lett. Áááá. (Aki még nem hallgatta meg Jennifer Lawrence-t, annak ajánlom ezt. ) A leleményes Hugo-ra egyik este Tv kapcsolgatás közben találtam rá. Aranyos film volt, Chloe G. Moretz nagyon jól játszott. :) A könyvtolvajra csak egy szót tudok írni: Zseniális. De komolyan, akinek van ideje és/vagy érdekli a II. világháború, az mindenképpen nézze meg. A közösségi háló érdekes volt, bár nekem tetszett. A vége kicsit befejezetlen lett, de érdekes volt látni, hogy hogyan alakult meg napjaink legnépszerűbb közösségi oldala.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése