2014. november 3., hétfő

Photo Diary | London

Az őszi szünetben 4 napot Londonban töltöttünk. Már másodszorra voltam, de most sokkal jobban tetszett, mint elsőre. Most felültünk a London Eye-ra, metróztunk, buszoztunk, elmentünk az Oxford Street-re. Apropó, az Oxford Street. Olyan embertömeget még életember nem láttam, mint ott. Bementünk a Forever 21-be és a Primark-ba is, és hát engem a Forever 21 nem nyűgözött le annyira, mint vártam. A Primark viszont nagyon olcsó, ám annál nagyobb a lökdösődés.


2 megjegyzés:

  1. wow,leesett az állam,hogy ősszel is milyen gyönyörű London!nagyon szépek a képek!
    mi jövő nyáron megyünk az osztállyal, Párizst is érintve,már annyira várom!
    lesz szerzeményes bejegyzés? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Először én is úgy voltam, hogy busszal mentünk és voltunk Brüsszelben és Párizsban is.

      Gondoltam rá, csak még nem volt időm fotózni. Bár az az igazság, hogy nem is vettünk olyan sok mindent, csak kis dolgokat, mert a Primarkon kívül szinte minden drágább, mint itthon.

      Törlés