2014. augusztus 9., szombat

Budapest

Jaaj, de nehéz volt rávennem magam, ennek a bejegyzésnek a megírására. 
Az elmúlt hetem nagyon jól telt, múlthét pénteken voltunk Fezenen, és megnéztük a Carbonfools, meg Europe koncerten. Ezelőtt még nem voltam koncerten (ilyen nagy szabadtérin), de nagyon élveztem. Aztán 5 napot a nagynénéméknél töltöttem Budapesten, nagyon jó volt, járkáltunk a városban mindenfelé. Voltunk a Gellért-hegyen, a Budapest Eye-on (már ha így hívják), sétáltunk a Váci utcában, és plázáztunk is. Én nagyon élveztem, az unokatesóm kevésbé, őt csak rángattunk magunk után. Képeket nem nagyon csináltam, csak ezt a párat, amit a kollázsban láthattok.

Budapest Eye / Gellért-hegy / Nyamiii / Mozi / Budapest Eye 2 / Gellért-hegy 2-3 / Palatinus / Budapest Eye 3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése