2014. május 13., kedd

Movies what I watched #2

Tintaszív / Családi üzelmek / Zöld Lámpás / Időről időre / Négyen egy gatyában / Amerika Kapitány 2.

A Tintaszív elejét már régebben láttam, de csak most sikerült végig megnéznem. Nem volt rossz film, bár nem is volt a legjobb.  10/8
A Családi üzelmeket már a moziban is meg akartam nézni. Jó film volt, nagyon vicces, bár csúnyán beszélnek benne, nekem akkor is tetszett. 10/9
A Zöld Lámpás egyik vasárnap ment az RTL-n, és nem találtunk jobbat, úgyhogy néztük ezt. Nagyon fura film, végig se bírtam nézni. 10/5
Időről időre. Az elmúlt idők egyik legjobb filmje. Alapjáraton odavagyok Rachel McAdams-ért, de ebben a filmben talán még jobban megszerettem. A film plakátját asszem már tavaly augusztusban láttam és már az alapján meg akartam nézni. :) Fantasztikus film, fantasztikus szereplők, fantasztikus történet. 10/10*
 A Négyen egy gatyában-t Alexis Bledel miatt néztem meg, de nem bántam meg. Jó film volt, olyan igazi csajos, kikapcsolódós estékhez. 10/9
Az Amerika Kapitány 2-t az öcsémmel néztem meg a moziban. Jó volt, én kimondottan szeretem az ilyen szuperhősös Marvel filmeket (pl. Vasember, Thor, Amerika Kapitány). Bár nekem az első rész jobban tetszett (valamiért nagyon vonz a II. világháború és az -50-es évek), de ez sem volt rossz, olyan igazi akciófilm. 10/10

Ti néztetek valami jó filmet mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése