2014. február 15., szombat

10+1 facts about me


1. Óvodában és általánosban 4 évig úsztam, és még ma is imádom.
2. A kedvenc országom Olaszország és Franciaország. (♥)
3. 6 éve fuvolázok, a szolfézs alapvizsgát is letettem, valamint az iskolai kórusban is énekelek.
4. Matektagozatos osztályba járok, ami heti 6 matekórát jelent.
5. Nagyon félek a kutyáktól, csak a szomszéd németjuhászától nem.
6. A kedvenc megfizethetetlen márkáim a Dior és a Chanel. Mindkettő francia, amit imádok. A Dior a letisztultságot és a nőiességet, a Chanel az időtálló vonalakat és az örök stílust tükrözi számomra.
7. Mindig kitűnő tanuló voltam, tavaly is én kaptam a jutalomkönyvet a bizonyítványosztáson.
8. 00:00-kor és 12:12-kor mindig kívánok valamit, de pl. 05:05-kor vagy 09:09-kor is. Biztos, ami biztos.
9. Fogszabályzós vagyok és szemüveget is hordok...
10. Nincsen kézügyességem, rajzolni meg végképp nem tudok.
+1  A kedvenc virágom a tulipán.

----

1. I swam for 4 years and I love it.

2. My favourite countries are Italy and France. (♥)

3. I flute for six years, I have a solfeggio exam (sorry, I don't know this word in English, this word is in the dictionary), and I sing in the school choir.

4. I'm in a Math Class which means that I have 6 Math lesson a week.

5. I’m totally afraid of dogs except my neightbours' German Sheperd.

6. My favourite brand of the priceless Dior and Chanel. Both are French which I love. :)

7. I've been always an excellent student, last year I got a present book under the certificate.

8. At 00:00 and 12:12 I always wish something, or at 5:05 or 09:09…


9. I wear braces and glasses too....

10. I' m really clumsy with my hands, I can't even draw.
 
+1 My favourite flower is tulip.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése