2014. január 7., kedd

INSPIRATION Houndstooth


A legújabb őrületem a tyúklábminta. Amióta kb. 2 hónapja megláttam egy tyúklábmintás harisnyát a Promodban, azóta rá vagyok kattanva. Bár még egy ilyen ruhadarabom sincs (MÉG), nekem nagyon tetszik, jól lehet kombinálni az alapdarabokkal. Ha valaki ilyen mintás ruhát szeretne, az a Mango-ban vagy a Zara-ban keresse, ott nagyon sok félét láttam belőle. (A pulcsitól elkezdve, a kabáton át, a nadrágig mindent.)
 
Szerintetek? Nektek hogy tetszik?
 
----
 
My new favourite is houndstooth. I love it, since I saw a houndstooth tights in Promod. Although I haven't got any houndstooth clothes, but I really like it. If you want something with houndstooth sample, I saw in Zara and Mango
 
Do you like houndstooth?
 
Dorothy


 
 
 
 
U.I.: Így utólag is mindenkinek Boldog Új Évet!
 
P.S.: Late, but Happy New Year everybody!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése