2013. július 16., kedd

Summer tag

Már jónéhány blogon láttam ezt a tagot és kedvet kaptam hozzá, úgyhogy itt van, olvassátok! :)
 
Dorothy
 

Nyáron, hajmosás után magától szárad a hajad, vagy megszárítod?
Szinte mindig hagyom magától megszáradni, télen is csak néha szárítom. Hosszú a hajam, így nem könnyű szárítani, úgyhogy inkább nem is bajlódok vele.
 
Fagyi vagy jégkrém?
Inkább a fagyi, és abból is a hatalmas olasz finomság.
 
Szoknya vagy rövidnadrág?
Rövidnadrágot sokkal többet hordok, de mostanában egyre többször kerül elő a szoknya is. De ha lenne harmadik választási lehetőség, akkor lenge, nyári ruhákra szavaznék.
 
Tenger vagy tópart?
Tóparton nem jártam olyan sokszor, leginkább csak a Balatonnál és a Velencei-tónál, de azokat nem szeretem annyira. A tengert viszont annál inkább, főleg az olasz, homokos strandokat, úgyhogy inkább azt választom.

Hányas faktorú naptejet használsz?
Leginkább 20-30-ast.

Kedvenc nyári parfüm?
Nem igazán használok parfümöt nyáron, inkább dezodort.

Kedvenc kiegészítő nyárra?
Legfőképpen napszemüveg.

Saru vagy flip-flop?
A sarut jobban szeretem, mert tartja a lábam és sokkal kényelmesebb is, mint a fllip-flop.

Kedvenc nyári sport?
Nem is tudom mi az a tipikusan nyári sport és még szeretem is. Leginkább az uszást választanám, de ilyen jó időben lehet biciklizni is.

Kedvenc fesztivál?
Koromból adódóan még nem igazán járok fesztiválokra, de ha valaha elmennék egyre, akkor az a Balaton Sound vagy a VOLT lenne.


Hova mész nyaralni?
Jövő héten indulunk Horvátországba és augusztusban Erdélybe megyünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése