2013. május 26., vasárnap

Slovakia

Sziasztok!

Múlt héten Szlovákiában voltam osztálykirándulni. Főleg a régi, magyarlakta területeken jártunk. 4 napot voltunk ott, ezalatt pedig megnéztük többek közt Beszterce-, Selmec- és Körmöcbányát is. Csoportokra voltunk osztva és így kellett feladatokat elvégeznük, kiselődásokat tartanunk (amire előre fel kellett készülni) és élménybeszámolót írnunk. szerintem nagyon érdekes volt, sok új dolgot tanultunk és sok új helyen jártunk. Én személy szerint legalábbis csak síelni voltam Szlovákiában, így nagy figyelemmel követtem és próbáltam megörökíteni mindent. Péntek este elég fáradtan érkeztünk haza, mivel minden reggel 7-kor keltünk és 11-kor feküdtünk. Ahogy a többiek mesélték mindenki  10-ig aludt szombat reggel, de legalább volt egy hosszú hétvégénk kipihenni a kirándulást.
Elnézést ezért a hosszú beszámolóért, de így éreztem teljesnek ezt a bejegyzést.








Ti voltatok már ezen a vidéken? Mi tetszett a legjobban?
Dorothy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése