2013. április 2., kedd

Goodbye March, hello April!

Sziasztok!
Már nagyon rég, több mint egy hónapja írtam ilyen helyzetjelentős bejegyzést. Azért nem írtam, mert most márciusban minden összejött, kedvem sem, meg ötletem sem volt írni. Igazából már elegem van ebből a borús, esős-havas időből. Végre jöhetne már az igazi tavasz, azt hittem ilyenkorra már egy farmerdzseki is elég lesz, ehhez képest még mindig a téli kabátomban járok iskolába.
A hónap elején síelni voltam Ausztriában (kicsit későn, bár ahhoz képest ami egy hete volt nem is tűnik nagyon későnek), nagyon jó volt, így hogy most már normálisan tudunk síelni.
A március 15-ei hétvégén moziban voltunk (Óz, a hatalmas). A tavaszi szünet is nagyon jól telt, hétvégén a nagymamáméknál voltunk, szombaton tojást festettünk, sütit sütöttünk, vasárnap reggel meg a "nyuszi" hozta a csokit.






Remélem nektek is jól telt a szünetetek!
Dorothy

1 megjegyzés:

  1. Szeretném odaadni neked a Best Blog díjat, mert szeretem a blogod és látszik, hogy nagyon élvezed és a lelkedet is kiteszed az olvasók szeretetéért. :)
    http://skirtandbraid.blogspot.hu/2013/05/a-little-award.html

    VálaszTörlés