2013. január 5., szombat

My December

Sziasztok!
Már nagyon rég nem írtam, Week end bejegyzést utoljára december elején úgyhogy úgy döntöttem inkább az egész decemberemről írnék. Nagyon zsúfolt volt ez a hónap, tele programmal. Még az előző Week end bejegyzésben írtam egy sulis programról, ami szerintem nagyon jól sikerült, hangulat is jó volt és ahhoz képest, hogy az osztály most vett részt először ilyen rendezvényen 12-ek lettünk (20-ból). Aztán volt egy ének fellépésünk. Szerintem ez is egész jól sikerült, legalábbis anyu azt mondta, hogy neki tetszett. A téli szünet jól telt, a karácsonyt a nagyszüleimnél töltöttem, a barátnőimmel elmentünk a moziba (Pi élete). A szilvesztert az unokatesómékkal és a barátainkkal töltöttük. És mivel már 2013 öt napja tart, ezért szeretnék mindnyájatoknak boldog, sikerekben gazdag új évet kívánni!
Pi élete.
HIMYM  8.évad ♥

(Valamiért nem enged saját képeket feltenni, úgyhogy az most elmarad)
 
Hihetetlenül imádom ezt a csajt! ♥
 
Nektek hogy telt a hetetek/hónapotok?
Dorothy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése