2012. november 13., kedd

Week end

Sziasztok!
Ez a hetem: unalom. Szó szerint nem csináltam semmit. Reggel fél 7-kor kelés, fél 8-kor suli, kb. 3-ra hazaérek (jó esetben), leckeírás+tanulás, pihenés. Minden nap ugyanaz. Szürke, őszi hétköznapok.
 
 
Az egyetlen pozitívum a hetemben, hogy vasárnap itthon voltam és végre rendet raktam a szobámban, kidobtam minden felesleges cuccot. Végre, hogy sikerült, már nem is tudom mióta halogatom ezt. Annyi cucc felhalmozódott már, mert soha nem akarom kidobni, mondván "még jó lesz valamire." Most pedig néztem őket és arra gondoltam, hogy ezt eddig miért nem dobtam ki. Miután kitakarítottam olyan üresnek láttam a szobát, ezért neki láttam valami inspiráló képeket találni. Találtam is, bár nem tudom még mennyit tudok majd belőle megvalósítani. Még meglátjuk. :)
 



 
 
Még 41 nap van Karácsonyig. Ki várja?
Nektek, hogy telt a hetetek?
Dorothy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése