2015. december 31., csütörtök

What I read in 2015?

Sziasztok!

Már jó rég nem írtam, de most hogy év vége felé közeledünk (most már elég gyorsan), így gondoltam csinálok egy összegző bejegyzést. Valószínűleg lesz még egy, ami jóval átfogóbb lesz, mint ez. :)
Ahogy láthatjátok összesen 26 könyvet olvastam el 2015-ben. Én ennek nagyon örülök, hiszen tavaly csak 10-et sikerült. A moly szerint így 6100 oldallal többet olvastam, mint tavaly! Ez eléggé meglepő volt számomra. Nem szeretnék mindegyikről külön-külön írni, inkább kiemelnék néhányat. Kezdeném az év első olvasmányával a Párválasztóval. Karácsonyra kaptam az első két részt, de annyira tetszett, hogy egyből el kellett rohannom, hogy megvegyem a harmadik, valamint a kiegészítő kötetet. Nagyon tetszettek a könyvek, Kiera Cass fantasztikus világot álmodott meg. Van ugyan néhány hibája a könyvnek, de szerencsére a borító elfeledteti ezeket. A negyedik rész májusban jelent meg, és azért is együtt rohantunk a barátnőimmel a Libribe. A másik könyv, ami kedvencemmé nőtte ki magát, a Leányrablás Budapesten. Böszörményi Gyula már bebizonyította, hogy szuperül ír, de ezután még jobban megszerettem, Most olvasom a második részét. Ezeken kívül még az Időfutár sorozat hatodik része volt meghatározó számomra, hiszen a kezdetektől követem a sorozatot, így egyszerre voltam boldog és szomorú, hogy kezemben tarthatom az utolsó könyvet, Szerintem méltó lezárás lett, bár már nagyon elnyújtották a történetet.

Szóval ezek voltak a kedvenceim idén, és közülük a Leányrablás Budapesten-t ajánlom mindenkinek - szuper történet, izgalmas, nagyon korhű.

Ti miket olvastatok idén?

Jaj, majdnem elfelejtettem: Ha esetleg nem jönne össze a másik bejegyzés, akkor most kívánok minden kedves olvasómnak boldog, és sikerekben gazdag új évet! Köszönöm, hogy olvastok, még így is, hogy ilyen keveset írok! Szuperek vagytok! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése